Praodag 2

Jäklar vilken träningsvärk jag hade när jag vaknade imorse! Låg och kikade på Satc alldeles för länge igårkväll.. så det var redigt tufft att gå upp 06.30 imorse. Idag var jag hos pappa och fick en uppgift som jag satt och fixade med i princip hela dagen. Det blev kycklingsallad till lunch på restaurangen mitt emot, med papi och hans jobbarkompisar. Efter det gick jag till gymmet och sen blev det solariet. Fick förresten låna en killes asgrymma hörlurar, så jag var helt uppslukad i musiken samtidigt som jag faktiskt gjorde min arbetsuppgift. Kl 17 slutade vi för dagen och jag har bara degat fram tills nu. Satt och kikade på tv förut när jag plötsligt blev sjukt godissugen och då kom louise och satte sig hos mig. Jag bara: Kan inte du vara snäll och hämta lite godis åt mig? Hon springer iväg och två minuter senare kommer hon tillbaka med en hel godispåse. Jag frågade vart hon fått den ifrån, "mitt rum" svarar hon bara.. jaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback