A good day

Idag är jag på ett sådant sjuuuukt bra humör!! Har haft en slapp dag i skolan med endast studiepass hela dagen. De sista timmarna spårade jag, olivia & viktor ur totalt och skrattade oavbrutet åt allt och inget. Sjukt kul! Vi brukar bli sådana när vi är trötta. När vi slutade tog jag & olivia oss en sväng på stan och jag hittade den perfekta bikinin till sommaren. Vi tog bussen hem och nu har jag fått i mig en stor tallrik med mac o fiskbullar med hummersås. Det är läskigt gott!

Nu ska jag poppa popcorn och se klart en film som jag började kika igår, Yesman. Den verkar vara riktigt bra faktiskt. Efter det blir det lite tyska-plugg för min del och ikväll ett 90 minuters medelpass på friskis. Förresten börjar Desperate housewives på tisdag igen klockan 21 och då är jag glad kan jag lova er! Puss o tja



alex nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback