Fiesta!!

Imorgon har vi bara en lektion, engelska, och då ska vi spela upp våra pjäser. Har inte tränat något alls förutom när vi skrev ihop replikerna, men som tur är får vi ha våra fusklappar. Efter det så slutar vi men då ska jag inte hem, för jag & fanny ska fram på stan och fixa lite grejer inför helgen. Sedan blir det friskis med julia, basta efteråt och sen middag/party hos anna! Precis då jag packat klart min väska blev en film klar på datorn, så nu ska jag ska lägga mig i sängen och kika den tills jag somnar. Godnatt fuckers


Imorn kör vi bara, eller hur maja?

Kommentarer
Postat av: Maja!

Då säger jag Hell Yeah linnea ;)

2009-02-26 @ 22:20:56
Postat av: Linnea

Hell yeeeeeah! :)

2009-02-26 @ 22:27:27
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback