Sweeeeet

Idag när vi gick förbi expert såg jag världens sötaste kamera i skyltfönstret, den var rosa och jag blev kär direkt. Vi gick in och snackade med en utav killarna som jobbade där och jag var nära på att köpa kameran på en gång. Men med lite sunt förnuft så väntade jag. Grejen är den att jag har en kamera i födelsedagspresent förra året, men jag tror jag tappat bort den. Eller den ligger väl någonstans i mitt rum, men det är en rosa jag vill ha. Nej nu har jag bestämt mig, vill ha denna! Nedan ser ni en bild på skönheten. Just nu håller jag & erika på och diskuterar hurvida vi ska festa imorgon eller ha en myskväll hemma. Får se vilket humör vi är på imorgon helt enkelt. Känner mig dock rätt sliten sedan förra helgens bravader plus att det är fest som gäller på lördag. Nu ska jag hoppa in i duschen! Dagens låt: I hate this part-The pussycat dolls.

The world slows down, but my heart beats fast right now.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har den kameran i svart :)

2009-02-06 @ 11:54:45
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nice! Tycker du att den är bra, alltså köpvärd? :)

2009-02-07 @ 00:15:30
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback