Söndag

Nu mår jag lite bättre, har fått i mig en riktigt stor frukost och druckit massor av iskall cola. Vi var hemma runt 02.30 igårkväll tror jag. Minns faktiskt inte hur jag kom i säng men jag vaknade kl tio imorse med ett tuggummi i munnen och mobilen under kudden. Mobilen var inne på internet och hade antagligen varit det hela natten, så det blir dyrt för mig.. Jag hade i alla fall riktigt skoj igår. Vi gjorde iordning oss hos antis och vid åtta-tiden gick vi hem till wallgren på förfest. Ett par timmar senare blev vi skjussade till festlokalen och där var det mycket folk. Har inte så många detaljer att dela med mig utav, men det var en rolig kväll. När vi tröttnat gick jag och john hela vägen till torngrillen, det roliga var att han var fullare än mig men behandlade mig som om jag var dyng. Sen åkte vi hem och sov. Olivia tjatar på mig att vi ska ut och gå men jag vill ligga här i min säng hela dagen helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback