Wednesday

Tjaaa!
Kom nyss hem och har fått mig lite mat i magen. Dagen började med att jag försov mig, (som vanligt?) men efter en långdusch tog jag mig tillslut till skolan. Fast gick direkt och lunchade på stan med anton istället, det blev kycklingtoast. När vi slutade vid ett, gick jag & julia och fikade på larssons skafferi. Sedan joinade även maja, beccis och erika oss. Det var riktigt mysigt. Och erika hade med sig en present till mig, en sådan där sovmask, jättesöt. Därefter gick jag hem till viktor en sväng. Men när han dissade mig för bandyn kilade jag över till fanny där resten utav kvällen spenderades. Nu är jag galet trött! Börjar inte förrän 10.30 imorgon och det känns grymt välbehövligt. Puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback