Sunshine

Godkväll.
Nu har jag två veckors ledighet framför mig, vilket känns riktigt härligt! Vi tjejer hade taggat hela dagen inför kvällen, då vi skulle ut och äta middag samt ta ett par glas vin. Men, allt var stängt. Verkligen alla mysiga restauranger i stan är stängda ikväll, för att det är söndag. Så min reservplan blev filmkväll. Anton kom hit med Lars and the real girl (som vi har velat se hur länge som helst) och massor med godis. Filmen levde dock inte riktigt upp till mina förväntningar. I trailern verkade det som att det var en sådan film man ligger och asgarvar åt hela filmen igenom. Det gjorde vi inte alls. Visst var den rolig, helt sjuk, men själva handlingen var rätt lame.

Nu ska jag strax lägga mig, för det är så att jag fortfarande inte har börjat packa. Och jag ska vara borta i 2v.... PANIK. Så jag ska upp 07.30 imorgon och packa! Ska även hinna med en fika med min älskade vän Antonia innan bussen till Skövde går vid två-tiden. Puss på er

Kommentarer
Postat av: josefin

men vafan linnea, pråmen är mysigast + att jag jobbar där + att vi hade öppet tills nu!! haha ;)

2009-07-13 @ 00:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback