050609

Hej på er! Sådär, nu är äntligen allt klart i skolan, så nästa vecka ska vi bara dit och få reda på våra betyg. Imorse cyklade jag till skolan och gjorde klar det sista, vilket tog max en timme. Efter det åt jag först lunch med erika & coffe, och sedan gick jag & erika och mötte upp brudarna. Vi provade något nytt, emelie's, vilket var väldigt mysigt på uteserveringen med filtar och en varm latte. Efter det åkte jag och mami och handlade, och så hem. Så nu sitter jag och här med go musik och taggar inför ikväll! Är så jäkla deppig över att jag tjötade ut svennebanan, jag älskade verkligen den låten.. haha. Nu är det rock & roll - eric hutchinson som gäller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback