blöööööööööööö

Hej. Tusan vad jag är trött. Skulle genast gått och lagt mig om jag inte hade varit så speedad. Frågan är hur man kan vara dödstrött och speedad samtidigt? Vi var vid småbåtshamnen ikväll och myste, vi tjejer och 91killarna. Riktigt mysigt faktiskt. Fast vid 12-tiden blev det ruskigt kallt, så jag och maja tar moppen hem. Vi svängde förbi nordmark en snabbis, där även david satt och uggla. Precis innan vi går in säger maja till mig att vi inte får stanna för länge, för då kunde moppen krångla. När vi sedan ska åka så fungerar självklart inte majas moppe, batteriet var dött. Så killarna höll på och fixade med det, i cirka 1h stod vi och kopplade med startkablar till david bil, och det var svinkallt. Till slut fungerade den, och nu är vi äntligen hemma i värmen. Så godnatt säger jag, puss


Kommentarer
Postat av: Marie

Heejhej. Kolla i mitt senaste inlägg, vilken serie tycker du är bäst? kram/M

2009-06-16 @ 03:00:01
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback