Happy

Heeeej. Kom hem från Friskis & Svettis för en stund sedan, Johanna som precis fått körkort skjussade hem mig. Nu har jag just duschat och längtar tills klockan ska bli nio. Då ska jag nämligen hålla utkik genom fönstret, för jag ska få en liten överraskning utav min vän antonia :) :) Undra vad det kan vara för nåt! Hon är för söt alltså.

Idag var vi och fikade på Henry's med vår gympalärare istället för att ha lektion. För min del blev det en skaldjurssallad, med kaffe. Efter det gick jag, rebecca & erika till 3b och tog ytterliggare en fika. I väntan på min träning tog vi en sväng på stan, och jag köpte ett par ljusa jeans, ny foundation och nytt torrshampoo. Sedan blev det ett hårdpass på friskis, som sagt. Fick reda på två betyg idag! Företagsekonomi b = mvg. Fotografiskbild a = vg. Riktigt nöjd. Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum, för imorgonkväll kommer brudarna hit. Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback