Hard work work

Åh vilken härlig känsla, ligger här i soffan helt avspänd, utan några som helst "måsten". Cyklade förbi antonia och hjertberg's efter jobbet, så nu kom jag nyss hem efter en hård dag. Det var jättefint väder idag, strålande sol, så det har strömmat in kunder hela dagen. Nu när jag jobbat två dagar i rad, så är jag redigt slö. Det var tänkt att vi skulle festa ikväll, och jag har snackat med brudarna & taggat exakt hela dagen. Men så när jag kom hem och lade mig i soffan så blev jag hur trött som helst.. nu har jag bara lust att vara hemma och göra absolut ingenting. Det får bli fest imorgon istället för min del.

Igår var det myskväll hos familjen Reimers som gällde. God mat med både förrätt, varmrätt & efterrätt och Cashmere maffia hela kvällen. Helt underbart! Idag är det bara 10 dagar kvar till Peace and love, helt sjukt nice.


haha, skön bild från i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback