Karnevalen -09

Godmorgon. Är helt slut, så jag har sovit absolut hela dagen. Riktigt skönt om jag får säga det själv. Gårdagen var toppen. Det började med att jag vaknade två timmar innan skolan började, helt utsövd. Snäll som han är, kom Filip och körde mig till skolan. Vi hade en kort lektion och sedan körde Antonia oss till Öb, där vi köpte tillbehör till karnevalen som svärd, sköldar osv. Efter det tog vi en sväng på stan och köpte ytterliggare grejer och sen var det lunch. Efter lunchen åkte vi till framnäs och solade, samt spelade brännboll.

Efter det åkte jag och Antonia hem till henne och öppnade vårt goda vin. Klockan 16 var vi klara och our classmates började att komma. Vi satt på trädgården och krökade tills det var dags att gå karnevalen. Jag tycker det är lika roligt varje år! Efter det drog vi till Amigo för att käka, och sedan hem till Antonia igen.


Gruppfoto

Ur karnevaltåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback