Måndag

Hej godingar. Vad händer? Jag vaknade vid ett imorse och har sedan dess legat ute på min solstol och stekt exakt hela dagen. Slumrade till en stund också. Har just duschat, målat naglarna och väntar just nu på min vän maja. När hon kommer hit ska vi göra iordning oss lite, sedan åka in till stan för att möta upp grabbarna. En myskväll är planerad ikväll, med några bärs, gott snacks, nice musik och massor med partyhattar. Visst låter det nice? Innan jag hoppade in i duschen gjorde jag en liten Dagens top 10 på spotify och den blev så här:

Fix you-Coldplay
Rock & roll-Erik Hutchinson
Runaway-Darin
The climb-Miley Cyrus
Lika a lady-The sounds
Lucifer-Jay Z
Cobrastyle-Robyn
The girl you lost to cocain-Sia
Kids-MGMT
All over now-Eric Hutchinson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback