Mår inte allt för bra..

Heeeeje. Kom precis hem, päronen står ute och grillar, så jag sitter här och väntar på god mat. Jag är så hungrig, min mage slutar inte att kurra! Midsommaraftonen igår var jättetrevlig. Vi började redan vid 14 hos antonia med skumpa. Sedan kom resten utav brudarna någon timme senare, och så satt vi ute på balkongen och förkrökade. När klockan närmade sig 18 så skjussade viktor oss till nathalie ute på sjölunda. Det var där vi höll till resten utav kvällen! Vi drack bärs, grillade och lekte lekar. Tolv timmar senare får vi skjuss tillbaka till stan, och jag & antonia somnade på några minuter.

Idag vaknade jag vid 13-tiden, sist utav alla, så direkt när jag går upp började vi laga lunch, snitzel och maccaroner. Resten utav dagen var bakismys hos familjen reimers, vi kikade film och åt glass. Sedan kom maja, så lade vi oss ute och solade. Några timmar senare åkte jag och majsan hem för att käka. Ikväll ska vi till john och kika film med honom och johannes. Lär bli mysigt, för jag är så slapp ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback