Min sommar 09

Jag har så mycket resor att se fram emot under detta sommarlov! Problemet är bara att klämma ihop det med jobbet, och samtidigt hinna vara hemma och bara njuta utav sommaren. Idag är det exakt en vecka kvar till Peace & Love och de 5 dagarna kommer vara de bästa på hela sommaren. Har pratat med pappa i telifon hela kvällen och nu saknar jag honom så sjukt mycket, så imorgonbitti ska han boka biljett åt mig direkt efter P&L. Då hinner jag vara i Stockholm några dagar innan jag ska hem och jobba. Så dessa två veckor kommer jag vara extra glad!! Sen efter den helgen åker jag kanske, kanske med Antonia upp till Norrland i cirka en vecka, vilket vore så sjukt kul så det är inte sant. Och efter det är det återigen jobb i ett par dagar och sedan två veckor i Stockholm (eventuellt 1 vecka utomlands med pappa och co). Resten utav sommaren ska jag hinna med både Båstad, Fagersta, utomlands med brudarna och mysiga Göteborgsdagar. Den här sommaren kommer bli helt underbar! Nu ska jag slagga, ska möta Antonia kl 11.00 vid solariet. Puss


Saknar mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback