PEACE AND LOOOOOOVE

Heeeeeeej. 12% kvar på datorns batteri, så jag får skriva snabbt. Kom precis hem efter en sväng på stan med Maja och Filip. Nu är allt fixat inför Peace & love, fan vad nice! Jag är sååååååå taggad!!!!! Så ikväll ska vi värma upp med lite bärs är det tänkt. Har fortfarande inte börjat packa eller tvättat något, så det är vad min dag imorgon kommer bestå utav. Imorse blev jag väckt 07.15 och kunde inte somna om, så jag låg och kikade Satc tills vid elva-tiden. Då lade jag mig ute på altanen och stekte med cocos-olja, och lite senare kom Maja, så lagade jag lunch åt oss. Efter lite solning drog vi ned på stan och shoppade, sprang även förbi på kontroll på tandregleringen samt betalade mina 200(!!) spänn för missad tid.

Nu är jag ensam hemma, ska lägga mig framför tvn lite och sedan duscha. Ska försöka tagga Maja till att käka på Miami innan vi drar till Filip, är så sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback