PEACE AND LOVE, HERE WE COME

Typiskt, jag som ville nana tidigt ikväll. Men nu är jag så där härligt trött, när man känner att när man släcker och blundar så kommer man somna direkt. Har haft en jättemysig dag hemma med syskonen reimers, och nu en jättemysig kväll med majsan. Vi dissade grabbarna och mös hemma hos mig istället. Först såg vi filmen Meet the spartens och sedan spelade vi monopol i evigheter. Efter det gick vi ut och mötte filip en stund och tjötade lite. Och nu ska jag strax lägga mig, kommer sova så skönt inatt. Imorgon ska vi åka och bada om det blir fint väder, om inte så blir det förhoppningsvis bara att ligge inne och se på film. Resten utav gårdagens bilder kommer upp när jag vaknar imorgon.

OCH NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR, SEDAN ÅKER VI TILL P&L!!!!!!!!!!!!! WIHOOOO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback