Rock & roll

Ligger i min säng med världens huvudvärk och väntar på Singing bee.

Kvällen igår startade med att vi brudar satt ute på kajsas balkong och drack vin, jättemysigt. Efter ett par timmar fick vi killsällskap, så vi stannade resten utav kvällen. Kvällen slutade med efterfest hos fille, men vi alla somnade. Kl 05 imorse väckte maja mig, och vi började traska hem till henne. Det var riktigt mysigt att gå i det svala vädret genom staden så tidigt på morgonen. När vi la oss i sängen somnade vi på två sekunder. När vi vaknade kom mina älskade antonia och simon och hämtade mig och körde mig hem till stenhammar (eftersom min familj är i göteborg, och mina nycklar var borta).

Min dag har gått till att sova sova sova och äta. Mamma ringde för ett par minuter sedan och frågade om jag ville ha donken-mat idag, och då började jag nästan gråta. Vill ha riktig mat! Så nu blir det istället entricot, potatisgratäng och bernaissås. Yeeees. Nu ska jag lägga över bilderna från de senaste dagarna. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback