SOMMARLOV!!

Hallå hallå. Kom precis hem. Glenny körde mig och Sofia till stan imorse, eftersom det regnade. Vi var en timme tidiga till avsluntingen så vi gick hem och chillade i hennes syrras lägenhet en stund. Klockan 11 var det dags för den årliga avslutningen i aulan, där jag och rebecca fick gå upp på scenen och ta emot checken från sparbanken. Efter det sa vi hejdå till alla treorna, sjutton vad tråkigt det kommer bli nästa år i skolan! Nu är jag pesseblöt, så jag kan lika gärna bli ännu blötare. Ska cykla hem till viktor, och lägga över lite bilder som jag lyckats ta på dem från onsdagen. Om jag hinner innan balen så lägger jag även upp dem på fejjan. Nu ska jag bege mig, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback