Söndag kväll/natt

Har haft en jättemysig kväll med min syster, med en hel del skvaller och mys. Det började med att vi tog en långpromenad som sedan avslutades framför tvn. Nu ska jag strax lägga mig och verkligen sova ut imorgon. Ingen, verkligen ingen, får väcka mig(!!!!). Mobilen är avstängd, och hemtelefonen är satt på ljudlös. När jag sedan vaknar upp efter min prinsessömn, helt utvilad, ska jag lägga mig ute på altanen med min nya cocos-olja och steka. Jag struntar i att i princip alla sagt att det ska regna imorgon, för det kommer det inte göra. Jag ligger en soldag efter så det får det inte göra. Fan vad jag ska bli brun imorgon. Godnatt, jag är sjukt trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback