Summertimes

Gud vad jag är glad!!!!! Idag är det bara 3 dagar kvar till P&L, det är underbart väder och allt är bara toppen! Har varit och solat hela dagen med mina favoriter Antonia och Maja. Jättemysigt verkligen. Först låg vi vid sjölunda men det kom så mycket moln, så vi drog hem till Maja och så låg vi på hennes trädgård resten utav eftermiddagen. Sedan skjussade Antis hem mig och Maja till mig, så tog vi en tripp till Sommarkiosken och köpte glass. Jag fick panik, för min isglass fastnade på tungan och hängde liksom där. Maja skrattade dock så hon nästan kissade på sig.

Igår (lördagkväll) satt jag och majsan och spelade monopol hela natten, höhö. Vi tyckte det var lite komiskt att vi satt hemma nyktra på en helgkväll, men så mycket som jag supit de senaste 3 veckorna har jag inte supit på hela mitt liv. Så nu vilar vi upp oss inför Peace & love. Nu har jag precis ätit middag med mamma & Glenny. Ska kika ett par Satc avsnitt till och sedan sätta igång och packa lite smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback