Sunshine

Hej. Kom precis hem från min vän Antonia, ligger i min säng med en kopp té och kikar Sex and the city. Imorse kom Antonia till mig på frukost, sedan åkte vi och solade. Sedan tog vi en tripp till Wilhelmssons och Filip lagade god mat åt oss. Efter det blev det en sväng på stan med Erika, där jag införskaffade mig bara nödvändiga saker och ett nytt nagellack, även mat till imorgonkväll (entricot, potatissallad, chips & marabou). Jag längtar så inför morgondagen!!! Direkt när jag vaknar tar jag min cykel och cyklar till min bästa vän och har en mysig midsommarafton morgon. Sedan börjar vi värma upp med bärsen rätt tidigt är det tänkt. Och på kvällen ska vi vara hos Klintebjer med riktigt härligt folk. Det kommer bli en toppendag! Glad midsommar gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback