110309

Hej!
När vi slutade skolan idag så stannade jag och julia kvar en stund, hon gick igenom lite företagsekonomi för mig som jag ligger efter i. Klockan fyra drog vi till friskis och tränade i en timme. Jag tog bussen hem och la mig framför tvn en stund och då råkade jag somna. Så nu är jag monsterpigg! Ska plugga religion en stund (prov imorgon) och sedan ska jag och john gå ut och gå. Måste bara tala om för er att jag är så grymt taggad inför fredag, är så sjukt festsugen vid det här laget!! Nu håller mamma på och lagar mat, tur det, för min mage kurrar som bara den! Langar tre bilder på oss systrar som lollo skickade till mig idag från senast vi var hos pappa i sthlm.







Ser ni någon likhet?

Kommentarer
Postat av: Alicia

jaa!! ni var mkt lika tycker jag! :)

2009-03-11 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback