170309

Hello sunshines! Mådde inte så bra idag i skolan så efter lunch pallrade jag mig hem till Antonia. Vi lagade köttbullar & mac och dukade åt oss båda ute på balkongen. Det var första gången jag åt utomhus iår, jättemysigt. Det var inte så kallt, i solen var det riktigt skönt faktiskt och det räckte med en varm filt. Yes, då kan jag ha min skinnjacka imorgon! Där satt vi i alla fall och tjötade ett bra tag, tills hon behövde åka till sin träning. Då gick jag fram till stan och mötte maja, fick tillbaka mina byxor, köpte lösgodis och sedan tog jag bussen hem. Vid det här laget hade min huvudvärk kommit tillbaka så jag gick och lade mig direkt när jag kom hem. När jag sedan vaknade upp hade jag en olidlig huvudvärk, det var riktigt hemskt! Ett par alvedon och lite sömn senare mådde jag något bättre. Här ligger jag nu, äter godis och läser den senaste Veckorevyn som kom idag. Om tjugo minuter börjar Desperate housewives, wohooo! Efter det går jag nog och lägger mig, vill inte vara så trött imorgon igen som jag var idag. Imorgon är det skola, utvecklingssamtal och träning med aleek som gäller. Tjaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback