Nu är våren här!

Hej hej hallå!
Jag hade skinnpajen på mig idag och den var helt perfekt ute i den underbara vårsolen. Vad har jag gjort idag då? Jo dagen började med att vi kikade på skol-sm finalen i bandy. Det var jättemysigt, brudarna, strålande sol och fika (kaffe, gifflar och ballerina-kex). Väl tillbaka i skolan var det slappt, vi hade bara två lektioner. När vi slutat gick jag och beccis till 3b där vi skulle fika med erika. Vi planerade inför vårt projektarbete som kommer bli så grymt roligt. Vi ska åka till Schweiz och skriva om FN, inriktat på minor. Vi ska även försöka få stipendium till att kunna åka över till New York för att filma inne i FNs högkvarter. Efter en tallrik med deras ljuvliga kycklingspett och en rabarberpaj tog vi bussen hem. Nu väntar vi på en kebabrulle och cola, sedan blir det chill resten utav kvällen. Tjadå












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback