200309

Tjaaaa! Just nu sitter jag helt ensam hemma hos Julia. Eller det är jag och Ludvig. Julia och Victor är och hämtar Julias mamma på stationen. Medan jag väntar på min skjuss passar jag på att blogga. Idag i skolan var alla lektionerna inställda så vi satt bara vid cafeterian och slappade. Vid ett-tiden gick jag, Julia och Olivia in till stan och tog oss en fika på Henry's. Det var faktiskt längesen, eftersom det blivit mycket 3B det senaste. Synd bara att de inte öppnat uteserveringen än. Kladdkaka med grädde blev det i allafall för min del, mycket gott. Efter det blev det en sväng på stan, där jag b la inhandlade ett par grymt snygga glajjor. Det roliga var att vi stötte på Beccis, Fredrik och Adam i varenda butik vi gick till, de förföljde nog oss, haha. När vi kikat klart på stan tog jag bussen hem till Julia medan hon cyklade. Jag visste inte riktigt vart jag skulle gå av men som tur var åkte jag tillsammans med Charlotte så hon visade mig. När jag plingat på ungefär 4 ggr så öppnades tillslut dörren, det var Rachel och hon talade om för mig att Julia inte kommit än. Så jag gick in på hennes rum och väntade, och väntade.. Det är en sak man får ha klart för sig om man ska umgås med Julia, att vänta. När hon till slut kom tog vi en långpromenad med hennes hund. Ikväll blir det räkor och chill, grymt mycket chill. Imorgonbitti ska jag åka hem till Matilda med massor av godis och pyssla om henne ordentligt eftersom hennes nacke krånglar igen. Sedan blir det hem till Jullan, wook-house med brudarna och slutligen grymt mycket fest!!!


I väntan på jullan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback