260309

Hali halå! Hur är läget? Med mig är det helt underbart! Blev precis hemskjussad utav Antonia som övningskörde, hon är riktigt duktig må jag säga. Skoldagen gick ganska snabbt idag och när vi slutade vid 15 så gick jag och Antonia förbi Torngrillen och köpte med oss mat hem till henne. Efter ett par timmar av tjöt om allt och inget så körde hon hem mig. Strax ska vi äta middag här hemma och om cirka en timme ska vi ner till stan igen för att kika skräckfilmen Saw i skolans aula. Det kommer bli grymt! Shit, jag kommer både kissa på mig och skrika mig hes.. Jag har bara sett tre skräckfilmer i hela mitt liv. En utav dem var House of wax och jag kan fortfarande må dåligt över den. Speciellt om jag går hem själv sent på kvällen. Nu ska jag snacka en stund med Julia och sedan käka, blir lite bråttom nu. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback