Deeeesperate

Hej igen snyggingar! Här sitter jag med ett väldigt bra humör och lyssnar på Let's dance to joy division samt sneglar lite på Den rätte för Rosing. Har fått några uppgifter gjorda i matteboken i eftermiddag och lyckats förstå mig på ett par viktiga begrepp. Mitt favoritprogram börjar om tio minuter så nu är det slutpluggat för min del ikväll. Då har jag tid till att berätta för er något riktigt äckligt som hände i skolan idag! Vi satt i matsalen på lunchen och åt, det var macaroner och falukorv. Alex sitter mitt emot mig och berättar något, så börjar hon stirra i tallriken och jag tittar också. Där ligger en liten ludd-bit, fylld med hår. Mitt bland macaronerna! Fy sjutton vad äckligt det var. Det gick inte att äta mer, så att säga. Annars har det inte hänt något speciellt idag. Jo, stenhammar/majåker-bussen är ny, faktiskt riktigt fresch! Haha. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback