Desperate housewives

Har precis duschat och håller på och smörjer in mig nu. Sitter redo med en skål popcorn och loka, för snart så börjar DH. Fick inte så mycket gjort i matteboken förut, två tal rättare sagt, gjorde allt annat än att pugga. Nu börjar det.... skriver sen!

Uppdatering:

Faaaaaan vad spännande! Åh jag älskar den här serien, den är helt jävla underbar!!! Can't wait to next week, liksom. Imorgon ska vi titta på treornas projektarbeten hela dagen, därefter ska jag och julia sätta oss en stund i biblan och plugga. Sedan bär det av mot friskis för ett medelpass! Får inte försova mig imorgon eftersom skoldagen börjar med snack i aulan. Så ikväll ska jag lägga mig i tid, senast 23.30! Tjaaa

Kommentarer
Postat av: josefin

Du får komma ihåg vad som händer dem första 15 minuterna och förklara det för mig i skolan imorn sötnos! :)

2009-03-10 @ 21:02:36
URL: http://josefinoge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback