En vit helg för min del

Oj oj oj, vad den här veckan har gått fort! Kanske inte så konstigt med tanke på att vi var lediga både måndag och tisdag. Men imorgon är det så mycket som Fredag! På mattelektionen idag, så kom jag att tänka på att jag festat fredag & lördag sex helger i rad nu (förutom v. 7) och det låter inte så bra. Därför har jag bestämt mig för att detta ska bli en vit helg. Och nu är det inte bara något jag säger, utan detta ska jag hålla. Imorgon blir det förmodligen myskväll med erika och samma sak gäller för lördagen. På söndag jobbar jag också 9-15. Det blir nog en skön helg men jag hoppas att jag inte blir alltför rastlös.

Något nämnvärt är att jag fick ett sms ifrån antonia förut som verkar ha det hur bra som helst där nere i österrike. På söndag kommer hon hem och det längtar vi nog alla efter. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det plugg som gäller. Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback