Jag kan om jag vill

Godkväll! Satte mig precis vid datorn för första gången på hela dagen, mycket bra. I skolan hade vi studiepass hela dagen så det var väldigt slappt. När vi slutade tog jag och Anton bussen ut till majåker för en långpromenad med hans hund Balou. Efter det tog jag bussen tillbaka för ett utvecklingssamtal med min mentor. Vi kom fram till att jag måste skärpa mig på lektionerna, alltså sluta prata så mycket som jag gör och börja fokusera. Även att jag faktiskt måste ta med mig plugg hem ibland och verkligen plugga. Han sa att jag kan nå de höga betygen om jag bara vill, och det vet jag att jag vill innerst inne. Så idag när jag kom hem satte jag mig och pluggade företagsekonomi. Eftersom jag legat efter med hela 3 kapitel så var det på tiden och nu är jag faktiskt nästan klar med kapitel 10. Jag är stolt över mig själv! Mamma lagade våfflor förut, med grädde och hallonsylt, det var riktigt gott. Dock åt jag så mycket grädde att jag mår lite illa nu. Strax ska jag göra en uppgift till i boken och sedan är jag faktiskt värd lite tv-tittande. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback