Måndag

Godkväll! Mina ögon håller på och klibbar ihop, är galet trött. Har fortfarande på mig nattlinnet sen inatt, fast det gör ju inget för nu ska jag lägga mig. Bara jag stänger av datorn och lägger bort mobilen så känner jag att jag kommer somna direkt. Imorgon ska jag möta aleek utanför friskis kl 13 för att gymma. Mitt gympa-kort gick ut igår så jag ska köpa ett nytt imorgon. Men nu hade jag tänkt köpa det hela kortet (med gympa, gym och spinning.) För nu jäklar ska vi sätta igång med hårdträning! Vi ska t o m skriva ihop ett träningsschema för veckodagarna. Efter gymmet ska vi duscha, basta och snacka lite skit. Sedan blir det en fika med jullan gullan. Och efter det är det bara hem och råplugga! Fy sjutton vilket dåligt samvete jag har över att jag inte pluggat något alls under den här långhelgen. Nej, nu är mina ögon trötta. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback