Saturday night

Nu är jag precis hemkommen från middagen. Det var jättetrevligt och hur god mat som helst! Mossaka med både kyckling- och fläskfiléspett. Jag fastnade för kycklingspetten, de smakade precis som dem de har på 3B och de vet ni ju hur ljuvligt de smakar. Först var det presentöppning för bröderna samt angelica som fyllt år och så den underbara middagen och sist efterrätt. Angelica och jag bestämde oss för att gymma ihop någon dag eftersom vi båda precis köpt gym-kort på friskis. Jag beundrar verkligen henne för att redan börja träna efter att ha fött ett barn för två månader sen. Sedan ville måns att jag skulle natta honom, med godnattsaga. Då blev jag själv så trött så jag drog mig hemåt och nu slocknar jag när som helst. Skönt att komma i säng i tid en lördagskväll faktiskt. Imorgon jobbar jag 9-15, hem o plugga och sen på kvällen ska jag och aleek gymma. Nu ska lägga mig och kika ett Klara och mia asvnitt innan jag somnar. Godnatt, sköt om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback