So rich, so pretty

Hallå!
Just nu håller mamma på och lagar våfflor, det är ju faktiskt Våffeldagen idag. Våfflor med grädde och jordgubbssylt, hör ni inte hur gott det låter! Imorse tog jag som sagt ut rälsen. Det var inte så farligt, det enda som gjorde ont var när de drog av fästerna med hjälp utav en tång. Det kändes som att alla tänderna skulle dras ut! Vid halv tio var jag klar, då åkte jag och Antonia vidare till skolan med hennes sprillans nya cykel (hehe). Vi hade inga lärare under hela dagen så vi gjorde absolut ingenting, utan satt bara och tjötade, så vid kl 13 drog jag, Antonia och Julia till Henry's. Maja joinade oss lite senare och det blev en långfika på 3 timmar. Först kycklingtoast och coca cola, sedan kaffe och tårta. Det var så otroligt gott, jag älskar deras mangoraja i kycklingtoasten. Jag är dunderförkyld, snorar och hostar som bara den. Så efter maten ska jag lägga mig och kika en film som jag håller på och laddar ner nu, Role Models. Puss så länge


Just love this song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback