Söndag=PLUGG

Nu är jag vaken! Var som sagt på fotbollskväll hos Coffe igår. Klockan 20.30 till 21.30 var det Earth hour så vi släckte alla lampor i hela huset och Coffe tände ljus överallt, det var så himla mysigt. Sedan lagom till matchen som började 21.40 tände vi några lampor! Det var Sverige-Portugal som spelade och ställningen blev lika, så det var helt okej för oss men mindre bra för dem. Efter matchen spelade vi sällskapsspel som Med andra ord, det var roligare än vanligt med lite alkohol i kroppen. Brudarna drog vid tolv-tiden men jag stannade enda till 04. Nu ska jag börja dagen med en stor god frukost som innehåller en ost/skink-baguette, apelsinjuice, kall oboy och flinger med fil. Till det ska jag sätta på någon ny rulle jag laddat hem. Sedan är det plugg för mig som gäller. Det vi skulle pluggat i veckan när våra lärare varit borta och vi varit lediga har jag VERKLIGEN INTE gjort. Så nu får jag skylla mig själv. Men ikväll ska jag hitta på något riktigt mysigt. Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback