Sunday it is

Vaknade alldeles för sent imorse. Nu har jag iallafall snyggat till lite i mitt rum, ätit brunch och duschat. Om cirka tio minuter ska jag CYKLA(!) hem till antonia och mysa. Det är så jobbigt att det inte går bussar på söndagar.. Som tur är kommer mamma och hämtar mig ikväll iallafall, så jag slipper uppförsbacken på tillbakavägen. Jag och mamma pratade förut och har nu bestämt att jag ska flytta ner till mitt gamla rum på nedervåningen igen. Det är lite mindre än rummet jag har nu, minus walk in closet men det blir lättare för alla eftersom jag oftast lägger mig sist och alla vaknar när jag klampar runt här uppe. Vill såklart helst ha kvar mitt stora rum här uppe men när mamma mutade med att jag får måla och tapetsera det hur jag vill, samt åka till ikea och köpa nya möbler kan man ju inte annat än säga Ja. Vi hörs senare!


En utav Klaras bilder från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback