Min onsdag

Brrr, vad kallt det var! Jag är fortfarande frusen om tårna fastän jag just nu ligger nedbäddad i sängen med dubbla strumpor och duntofflor. Jag, aleek & sara var och kollade på bandy (laik-gais) förut. Det var mysigt men riktigt kallt, och eftersom det var en ren impuls var jag inte direkt klädd för att stå utomhus i kylan. Det var läskigt kallt i mina tygskor.

Blev sent för mig igårkväll så att gå upp imorse var ingen höjdare, men jag försov mig inte som tur var. Skoldagen spenderades genom att kika på treorna när de redovisade sina eu-arbetet. Det bjöds på semlor och jag åt TVÅ styckna. När vi slutade för dagen så kom aleek och plockade upp mig och så begav vi oss hem till henne. När vi satt i hennes rum och tjötade så kom jennifers kanin inhoppande och jag blev skiträdd och skrek till. Då blir den stackars kaninen ännu räddare och springer in och gömmer sig under sängen. Vi försökte få ut honom men det var omöjligt, så tillslut drog vi till friskis ändå. Först gymmade vi 1h och som om det inte var nog med det så körde vi ett medel-gympapass direkt därefter. Vi duschade och sedan bastade vi med hårinpackning. Aleek övertalade mig att följa med på bandyn så vi åkte hem till henne och gjorde iordning oss och sedan körde nathalie oss till isstadion.

Nu har jag någorlunda panik inför tyskaprovet som jag ska skriva imorgonbitti kl 8, eftersom jag knappt tränat någonting alls. Jag började ju så sent som igår, men jag är faktiskt väldigt snabblärd och det fastnar lätt. Har i alla fall 86 glosor samt massor med grammatik som ska sitta tills imorgon. Good luck me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback