Bortbjudna

Den där QP-cheese hamburgaren, pommes och colan satt inte helt fel kan jag lova! Nu har erika åkt hem och jag ska strax hoppa in i duschen. Klockan 17 är vi bortbjudna på middag hos min låtsasbrorsa och hans sambo. Min andra låtsasbror har nyligen fått en son, som är nästan tre månader nu. Senast jag träffade lillpojken var när de var här i söndags men då var jag så stressad så jag hann knappt umgås med dem. Så det ska bli mysigt att få träffa dem ikväll.

Igårkväll var jag och erika bara hemma och myste. Vi kikade Patrik 1,5 och den var verkligen jättesöt. När man ser filmen skäms man nästan för att man är så fördomsfull mot homosexuella, för dem har ju lika rätt som alla andra att älska någon. Det roligaste var nog erikas kommentar när filmen var som sorligast och hon säger tyst men ledsamt: "stackars lilla söta bög". Efter filmen var vi redigt trötta och la oss för att sova, men vi låg och snackade om allt o inget och somnade någon gång vid halv fyra. Vi vaknade vid tolv imorse, så skönt att få sova ut. Duschen var det ja, tjaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback