Festsugen till max!

Godmorgon!
Vaknade imorse helt kallsvettig och illamående. Jag gick upp och drack ett glas vatten och sedan somnade jag om. Sedan vaknade jag lite senare av att lampan i mitt rum tändes och hela min familj stod i dörröppningen och sjöng. Jag fick frukost på sängen och en liten present. Det är nämligen min namnsdag idag, Victoria. Ibland är min familj alldeles för underbar. Presenten var 200kr på min mobil och det är alltid bra att ha. Jag gick inte till skolan idag pga att jag fortfarande mår illa och känner mig helt yr. Jag vet inte vad det kan bero på? Synd, för jag missade pannkakorna i skolan och fikan med erika & beccis. Strax ska jag gå ner och laga fiskbullar & mac. Mums! Efter det så blir det film för min del, Fucking åmål som jag varit sugen på att se ett tag nu. Här sitter jag och längtar mig bort tills imorgonkväll. Paaaaarty!


mums


mums


mums


mums



mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback