"Headdick"

Hej! Hur mår ni? Jag är helt slut! Idag var vi på isstadion med klassen och åkte skrillor, vilket var grymt kul. Men det tog på krafterna. Var tänkt att vi skulle träna nu i eftermiddag men nyss fick jag en sådan jäkla huvudvärk. På tal om huvudvärk så har jag alltid trott att det hetat headdick på engelska, så jag har alltid sagt så. Fram tills någon gång förra året då någon påpekade det och sa att det hette headache eller något. Det går dock inte in i mitt huvud, jag kommer nog alltid att säga headdick, det kommer automatiskt. Jag tog just två alvedon, så nu ska jag lägga mig i sängen en stund och hoppas att huvudvärken försvinner. Uppdaterar er lite senare, samt lägger upp några bilder från den härliga dagen! Tja så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback