230309

Hallå! Sitter här och lyssnar på min favoritlåt för tillfället, Lucifer. Ställde inte väckarklockan så jag vaknade kvart över tolv imorse, riktigt skönt. Tur det, eftersom jag började kl 12.40. Det gick ingen buss men jag fixade skjuss, haha rimmade. Det var jag och några tjejer till som var med på undersökningen som två forskare höll i. Undersökningen handlade om skador, och de ställde alla möjliga frågor som vi fick svara i en mikrofon som spelades in. Det roligaste var när Alex fick frågan när hennes senaste skada skedde och hur det gick till. "Ja min senaste skada fick jag förra måndagen, när två av mina vänner tappade mig i golvet. En utav dem var min vän linnea här.." Ja, jag har fortfarande dåligt samvete. Förlåt älskling! Vid två-tiden var det klart, då tog jag, Beccis och Alex oss en sväng på stan. När Olivia slutat tog jag och hon bussen hem till henne. Först åt vi potatisgratäng, kött o bernaissås. Sedan lagade vi våfflor med glass och jordgubbssås. Resten av kvällen kikade vi filmen Australia och åt ännu mer. Vi åt, åt och sov.. Nu ska jag föna håret och sedan kika Sex and the city! Tja






hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback