Feedback

Kom precis in efter en promenad med john. Eller promenad och promenad, vi satt vid lekplatsen och snackade. Det var ruskigt kallt och jag har fortfarande ingen känsel i mina tår. Men det var det värt för vi har alltid lika roligt ihop. Nu är klockan mycket, och jag som hade tänkt att plugga. Har religionsprov imorgon och jag har inte pluggat alls mycket. Dock tror jag det kommer mycket egna tankar på provet så då är det ju bara att skriva det som ploppar upp i huvudet. Börjar morgonen kl 8 med tyska i 2 ½ h på norra, feting onice. Vore rätt skönt med en sovmorgon till kl 11 imorgon, som filip jämt tar. Den som lever får se! Nu ska jag krypa till sängs och sova för jävla gott. Puss på er



Random bild från förra sommaren i Båstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback