Våren är här

Jag försov mig imorse. Inte så bra med tanke på att vi hade Aktie och fondsparande-redovisning. Så min grupp fick klara sig utan mig. Tjugo i tio var jag på plats i skolan då det var dags för uppspelningen utav våra engelska pjäser. Det gick bra och var skoj att se de andras pjäser. Några var bättre än andra, haha vad vi skrattade!

Efter skolan idag tog jag en sväng på stan, för jag var så shoppingsugen. Det blev ett par jeans och en söt sommarklänning. Det fanns bara en klänning kvar i den färgen jag ville ha och såklart var det i min storlek. Perfekt! Går fortfarande på detta shopping-rus. Våren är nästan här känns det som, så snart är det dags att ta fram skinnpajen. Nej linnea, nu måste du plugga ikapp lite matte. Vi hörs senare!


Smygfotat, haha


Jag tatuerade emelie för att hennes roll skulle stämma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback