110509

Hallå där. Kom hem för ett tag sedan och har hunnit äta lite mellanmål. Imorse försov jag mig rejält, men jag hade en sådan härlig dröm.. När jag kom till skolan fick jag reda på provresultatet på företagsekonomin och det var ett mvg, så jag blev jätteglad. Efter det gick vi några stycken till lidans grill och åt pizza. Jag blev sjukt mätt och lovade mig själv att aldrig mer äta pizza innan gympan. Vi körde brännboll och sedan lite intervallträning. Vi hade lite energi över, så jag, Antonia och Alex gick till gymmet och stannade där i drygt en timme. Innan jag tog bussen hem gick jag förbi Gina tricot och hittade en söt klänning som jag förmodligen ska köpa imorgon. Om några minuter ska jag ta bussen ner till stan och möta upp Aleek för ytterliggare ett träningspass på friskis. När jag kommer hem blir det matte, matte och ännu mer matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback