"Jag hade hoppats på något"

Tjenis penis! Här sitter jag nyduschad och äter apelsin. Jag och Antonia har precis varit på friskis och gymmat. Det var sjukt jobbigt, men nu känns det otroligt gött! Väntar på att min familj ska komma hem, för jag är jättehungrig. Efter maten ska jag sätta mig och skriva bokrecentionen som ska vara klar imorgon. Vi har haft studiepass hela dagen men jag har inte fått ett piss gjort, för vi har bara suttit och tjötat. Eller jo, de första tio minuterna imorse när jag och Alex satt helt själva och var fokuserade. Så analyser om boken Flugornas herre är vad jag kommer plågas med ikväll. Men när jag är klar ska jag gå ut och gå med Viktor, det låter mycket bättre.

Just nu, helt otippat, lyssnar jag på: Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback