Enough

Hallå. Kom nyss hem från jobbet. Imorse ringde min chef och frågade om jag kunde hoppa in idag, för det var så mycket att göra. "Självklart" svarade jag, men när jag reste mig upp ur sängen kände jag att jag inte mådde så bra. Ett par timmar senare cyklade jag ner till jobbet. Jag var som zombie, kändes som att jag bara var icvägen och allt jag gjorde blev fel. Samtidigt som jag inte kunde sluta tänka på hur skönt det vore att komma hem och lägga mig i soffan..

Igårkväll när jag och Antonia gjort iordning oss, så gick vi ned till stenbryggan och satte oss med några glas vin var. Vi hann sitta där och mysa i ungefär en timme innan solen försvann över sluttningen. Då drog vi oss hem till Emil där det vankades fest. Det blev en grymt skön kväll, och jag var hemma vid 3-tiden. Nu blir det Top model & naturgodis



här vill jag nästan äta upp alex så söt som hon är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback