Go'natt

Nu alldeles strax ska jag stänga av datorn och lägga mig, för jag ska skriva tyskaprov imorgonbitti kl 08. Synd bara att mina böcker är borta, så jag har inte kunnat träna. Och tyska är ett utav de ämnen jag är sämst på, så vi får se hur det går. Ni får hålla tummarna för mig helt enkelt. Jag är så sjukt stressad hela tiden! Försöker verkligen slappna av, men det går inte när man tänker på allt som står och trycker just nu. Nu är det tyskan imorgon, sedan engelskan på fredag, sedan ska jag jobba verkligen hela helgen i 14h. Dessutom är det morsdag på söndag. Och vips, så är det måndag och då är det karnevalen (har inte fixat utklädnad ännu).. gaaaah, go'natt


Karnevalen förra året "Vafan gjorde jag igår??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback