Grattis min älskade!

Hej snyggingar! Jag är på topphumör och har haft en riktigt härlig dag! Dock började den inte så bra med ett tyskaprov som gick jättedåligt. Men vi fick tillbaka läs- & uppsatsdelen. På läs fick jag VG+ och på uppsatsen fick jag IG---- (kasst). När vi ser på film ringer antonia och skriiiiiker JAG HAR FÅTT KÖRKOOOOORT! Glad hoppar jag, maja, beccis och julia in i bilen. Vi åkte runt lite överallt, hem till mig b la men hamnade sedan på donken för en lunch. Tillbaka till skolan, får vi reda på vårt matte nationella, vg+ för min del (nöjd). Jag och rebecca tar en tripp till stan och jag köper min snygga bikini som jag tänkt på hela dagen. Efter sista lektionen åker jag och olivia hem till henne och börjar sy på karneval-dräkten, vi kommer bli snyggast av alla! Sedan har vi chillat totalt, snackat skit och kikat på film. Och nu blev jag hemskjussad utav david, för att jag ska ägna resten utav kvällen till att plugga. Har som sagt engelska redovisning imorgon, 5 min. Hörs senare

Kommentarer
Postat av: SP3D

Vi kommer vara snöggast. inga som helst tvivel på det./ Försvunnen själ i SP3D

2009-05-29 @ 00:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback