Hahahaha

Äntligen är jag klar med den tråkiga tråkiga tråkiga engelskauppgiften. Jag har skrivit klart hela min redovisning, men det behövs en liten finjustering. Och en hel del träning utav uttal.

Kom att tänka på två roliga saker som hände igår! Först och främst så hade vi företagsekonomi redovisning på morgonen. Vi var i par, det var jag och rebecca. När vi står inför klassen och ska sätta igång så började vi att gapskratta, alltså verkligen gapskrattade så vi tjöt, grät och fick ont i magen. Det gick verkligen inte att sluta. Så det var bara att gå och sätta oss igen, och vi får ny chans att redovisa på måndag nästa vecka istället.

Den andra roliga saken var något som hände på italia igår. För vid bordet bredvid oss satt Nathalie i Stockholm boogie och åt. Vi blev helt till oss, och kunde inte låta bli att snegla i princip hela middagen igenom. Hon ville inte ställa upp på kort men kom faktiskt fram och gratulerade födelsedagsbarnet.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fila lite på engelska redovisningen!


Jag och min älskade beccis


Skön scen ur Sthlm boogie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback