Life is a road

Tjaaaa, kom precis hem och jag är supertrött. Haha, det blev ingen springing för min del. För jag tvingades med att spela volleyboll på rudenplan med grabbarna. Först åkte vi ned och köpte glass/godis och sedan skulle vi spela volleyboll. När vi kommer till planen är den redan upptagen av ett gäng killar, så vi utmanade dem. Efter att ha kört ett par timmar körde vi sedan mot varandra, och självklart vann mitt lag (jag, brodin, kihlén & björn). Det var jätteroligt, men när det började bli kallt så gick jag, viktor och david hem till david och myste. David spelade gitarr och jag & viktor sjöng. Nu sitter jag och funderar på om jag ska ner till david ikväll och småkröka med grabbarna & charlotte eller inte. Ska hoppa in i duschen på direkten och se hur pigg jag är efteråt. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback